9 kwietnia 2013

"ALKOHOLOWY TERROR"

Wykład prof. Żdanowa





Genialny wykład, który powinien zobaczyć każdy niezależnie, czy ma kontakt z alkoholem, tytoniem, czy też jest wolny od tych używek. Materiał video zawiera istotne informacje przedstawione w naprawdę prosty i zrozumiały sposób.


Osobiście przestałem pić alkohol od 01.01.2013 roku, papierosy natomiast rzuciłem dokładnie 26.03.2004 roku(paliłem 6 lat). Nie jest to wcale trudny zabieg, wystarczy sobie uzmysłowić(uświadomić) jak bardzo szkodliwe dla organizmu są te substancje. Rzuciłem z dnia na dzień, opisując paczkę papierosów datą, w którym to dniu ostatni raz zapaliłem. Taką ostatnią paczkę czerwonych Marlboro - głupi byłem więc kupowałem najdroższe - posiadam do dzisiaj i jestem niesamowicie dumny z tego prostego kroku, który w ogromnym stopniu uratował moje zdrowie.






Powyżej na fotografiach prezentuję moją ostatnią paczkę papierosów jaką w życiu kupiłem. Po samej cenie papierosów(widocznej na zdjęciu), wówczas za paczkę czerwonych płaciłem 6.10 zł a zdarzało się w okresie wakacyjnym wypalić nawet ze dwie paczki dziennie. Widać chyba jasno że nie tylko na zdrowiu zaoszczędziłem, ale baaaardzo wiele złotówek w portfelu.

Taka metoda moim zdaniem skutkuje bardzo pozytywnym rezultatem, mając ciągle na widoku paczkę fajek, która bez przerwy kusi palacza. Z drugiej strony obserwujemy jak różnica daty zapisanej na paczce a tej w kalendarzu zwiększa się z każdym kolejnym dniem. Umacniając nas tym samym w przekonaniu, że idziemy w dobrym kierunku.


Efekty takiego postępowania są dla mnie wielce pozytywne, głównie na płaszczyźnie zdrowotnej i duchowej. Umysł, który do tej pory otępiany był nawet znikomą dawką alkoholu - powiedzmy jedno piwko dziennie - zaczyna odczuwać ogromną ulgę, myśli swobodniej przepływają i człowiek dostrzega więcej z otaczającej go rzeczywistości, która wcale nie jest taka zła i beznadziejna jak media tego pragną.

Tutaj nie chodzi tylko o pieniądze, bo jak dobrze wiemy alkohol możemy produkować w banalny sposobów - chociażby słynny przepis "1410". Tutaj głównie chodzi o prosty sposób zagłady sporej części ludzkości - alkohol to trucizna.

Polska z moich obserwacji jest solidnie pijana i zatruta nikotyną, odnoszę czasem wrażenie, że naród polski non-stop tkwi w letargu i brnie w tym gównie mocno, nie zważając w ogóle na konsekwencje tego co swoją postawą prezentuje, zarówno na ojczystej ziemi jak i na obczyźnie.

Największy mord na polskiej przyszłości narodu - czyli naszych kochanych potomkach - wyrządza właśnie z ogromnym sukcesem ALKOHOL, PAPIEROSY oraz TELEWIZJA. Sporo ludzi już dawno dostrzegło, że w polskim kraju źle się dzieje. Niestety bierna postawa i gadanie w kółko tego samego, żadnych korzyści nam nie przyniesie. Trzeba zacząć działać i edukować swoje otoczenie - szczególnie to najbliższe naszemu sercu.

Jeśli obecni rodzice, dziadkowie nie odzyskają trzeźwości umysłu, wówczas nasz naród czeka rychła klęska, bowiem dzieci w dzisiejszych czasach NIE MAJĄ ŻADNEGO PRZYKŁADU, ani od najbliższych, ani też z otoczenia a tym bardziej z tej komercyjnej popierdolonej, ogłupiającej i otępiającej wszelkie umysły TELEWIZJI, przed którą całe rodziny niczym zahipnotyzowani spędzają tracąc swoje cenne życie.


O alkoholu wspominałem już kilka razy na moim blogu:

http://sztudynt.blogspot.com/2011/04/jak-sie-pije-w-rosji.html

http://sztudynt.blogspot.com/2011/03/alkohol.html

http://sztudynt.blogspot.com/2011/02/otrzezwiajacy-napoj.html

http://sztudynt.blogspot.com/2012/03/zezem-mokry-wadca-rozumu.html



pozdrawiam


PS. Życzyłbym sobie, aby ten wykład zobaczył każdy człowiek ze zrozumieniem. Szczególnie polecam ten materiał filmowy debilom - tak bym ich najzwyczajniej nazwał i chyba większość rozumnych powinno się ze mną zgodzić. Przecież po zobaczeniu i zrozumieniu powyższego materiału. słowo debil z samej definicji pasuje idealnie wobec każdego co pali i pije. DEBIL - definicja

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz