23 kwietnia 2012

O co chodzi z OFE? Tak naprawdę.

Jak poprzeć projekt dobrowolnego ZUS?






Jeśli chcesz dobrowolnych ubezpieczeń społecznych w naszym kraju możesz się przyczynić do realizacji naszego projektu.

Pobierz obywatelski projekt ustawy o ubezpieczeniach społecznych i podpisz go jeśli popierasz naszą inicjatywę. Możesz też zebrać podpisy Twoich znajomych, którzy myślą podobnie jak Ty o poprawie życia w naszym kraju.

Podpisany projekt ustawy wyślij listem zwykłym na adres organizatora akcji Grzegorza Sowy.

Grzegorz Sowa
ul. Świerczowska 86
97-300 Piotrków Trybunalski

Aby wprowadzić projekt ustawy do sejmu potrzebujemy 100 000 podpisów. Jeśli chcemy, razem możemy zmienić nasz kraj.


źródło: www.normalnykraj.org




Polecam również artykuł "Wypowiadam umowę ZUSowi"


Każdy obywatel ma prawo do ubezpieczeń społecznych. Ja, wskutek braku wiarygodności ubezpieczyciela (nie wierzę w doczekanie emerytury z FUS) i groźbę defraudacji mojego majątku postanowiłem z tego prawa skorzystać bez ZUS.



W tym zakresie uznałem za słuszną i przyjąłem jako swoją argumentację przedsiębiorcy Grzegorza Sowy, który jako pierwszy wypowiedział umowę ZUSowi, dodając do tego własne argumenty.

CZYTAJ CAŁOŚĆ: www.lazacylazarz.nowyekran.pl


Nie pozwalajmy się okradać z własnych ciężko zarobionych pieniędzy, nie wierzmy w obietnice polityków. Nie dajmy się nabrać po raz kolejny na ich obiecanki i uśmiechnięte buzie. Przecież polska została doszczętnie splądrowana i rozgrabiona przez tych bezdusznych, zadufanych w sobie ludzi dbających tylko o swój własny interes.

pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz