1 czerwca 2010

"Per aspera ad astra"

W dniu tym szczególnym jakim bez wątpienia jest dzień dziecka, postanowiłem założyć swój BLOG. Będzie to dla mnie nowe, dosyć ciekawe wyzwanie. Ponieważ nauczyłem się być na co dzień obserwatorem, dzięki temu udało mi się do tej pory zgromadzić i przeanalizować wiele informacji opisujących naszą rzeczywistość w której żyjemy.

Dlatego właśnie za pomocą tego blogu chcę się podzielić moimi spostrzeżeniami z każdym, kto zdołał również dostrzec, iż wokół nas dzieje się coś naprawdę dziwnego. Wojny, terroryzm, głód, kataklizmy, efekt cieplarniany, kryzys finansowy oraz beznadziejna polityka. Przecież w ostatnich czasach, niewielu z nas - niewolników konsumpcjonizmu i kapitalizmu - potrafi w tym gąszczu informacji napływających z telewizji dostrzec coś naprawdę pozytywnego.

Czy zwiększające się tępo postępu cywilizacyjnego, idące w kierunku jaki możemy obecnie obserwować, uczyni naszą przyszłość lepszą?

Te podstawowe proste pytanie będzie moją myślą przewodnią, którą często i chętnie będę przytaczał na tym blogu.


Wszelkie sugestie, oraz komentarze są jak najbardziej mile widziane.


...zatem

"THE SHOW MUST GO ON"







Pozdrawiam serdecznie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz